غریبانه
غریبانه
عاشقانه های من

حکایت من حکایت کسی است که:

عاشق دریا بود.

قایق نداشت

دلباخته بود.

همسفرنداشت

کسی که زخم دل داشت

اما ننالید....

گریه کرد

اما اشک نریخت



نظرات شما عزیزان:

دینا
ساعت15:33---7 آذر 1391
اری حکایت من نیزهمان است
همانی که زخم دل داشت اماننالید...گریه کرداماکسی اشکش راندید...مرداماجنازه اش درکوچه باغ ازدحام بی مهری گم شد...اری منم ان جامانده درذهن مردمانی خودخواه...


حسن
ساعت20:46---6 آذر 1391
سلام خدمت شما وبلاگ قشنگي داري بابا تركانده دمت گرم خوشم امد بيستي تكي به وبلاگ منم بيا اگر با تبادل لينگ موافق بودي بم بگو متشكرم بيستي تكي www.hasan.pear.loxblog.com

zahra
ساعت20:08---6 آذر 1391
salam negaar jaan postet kheiliii ziba bood . khosh hal misham b manam sar bezanii .montazeretamaaa .booos

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





دو شنبه 6 آذر 1391برچسب:حکایت عاشقان, | 19:57 | نگارمجیدی |
درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید.تنها چیزی که میتونم بگم اینه که اینجا تنها جاییه که حرف دلم را راحت میتونم بزنم.
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان غریبانه و آدرس negar77.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





امکانات وب
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 17
بازدید دیروز : 52
بازدید هفته : 111
بازدید ماه : 106
بازدید کل : 80928
تعداد مطالب : 47
تعداد نظرات : 195
تعداد آنلاین : 1


كد موسيقي براي وبلاگ